Reklamasjon

Reklamasjonsretten som følger av Forbrukerkjøpsloven gir deg rett til å klage på mangler ved en vare. Feilen må påberopes innen rimelig tid, to måneder etter feilen er oppdaget, eller 2 år etter varen er sendt fra oss. Enkelte varer har en frist på 5 år for reklamasjon

Dersom du mottar en slik feilvare - enten det gjelder feil på disken, omslaget eller andre ting, eventuelt at du har mottatt noe annet enn det du har bestilt - har du rett til å få fikset feilen.

Kontakt kundeservice her, så hjelper vi deg med å fikse feilen så raskt som mulig. Dersom varen du har mottatt må returneres, sender vi deg også ferdig frankert returemballasje slik at du kan sende feilvaren tilbake til oss.

Husk å oppgi salgsordrenummeret som står i ordrebekreftelsen du har fått på e-post.

Vi følger Forbrukerklageutvalgets avgjørelse ved en eventuell tvist.